Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, О. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:18:10Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:18:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 371.372.002 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження основних віх розвитку загальної музичної освіти, зокрема фактів спадкоємності й наступності у розвитку методичних аспектів музичного навчання та ґенези музично-педагогічного новаторства, що має вплив на сучасні тенденції розвитку загальної музичної освіти. Обґрунтовано необхідність збагачення певними новими надбаннями вже існу-ючих методик, коли поступове введення "нового" відбувається на тлі кращого та доцільного "старого". З’ясовано, що наступність і спадкоємність повинні бути логічно пов’язаними на всіх рівнях педагогічного процесу в системі загальної естетичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | загальна музична освіта | uk_UA |
dc.subject | розвиток, спадкоємність, наступність | uk_UA |
dc.subject | музичне навчання | uk_UA |
dc.subject | музично-педагогічне новаторство | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ: НАСТУПНІСТЬ І СПАДКОЄМНІСТЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 366,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.