Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорожанкіна, О. Ю.-
dc.contributor.authorРиженко, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:23:44Z-
dc.date.available2019-07-04T08:23:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc37.011+78+159.9.072.533-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1094-
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність поняття "асоціативне мислення", розкрито особливості формування диригентського жесту та зміст підготовки студен-тів у класі хорового диригування, визначено методи ефективного формування асоціативного мислення майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectасоціаціїuk_UA
dc.subjectасоціативне мисленняuk_UA
dc.subjectдиригентський жестuk_UA
dc.subjectдири-гентсько-хорова підготовкаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf390 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.