Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМащенко, А. І.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:30:14Z-
dc.date.available2019-07-04T08:30:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.5.015.317-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1098-
dc.description.abstractРозкрито зміст педагогічно-дослідницького експерименту щодо поліпшення ефективності роботи з хором школи мистецтв підліткового віку відносно формування музично-естетичної компетентності дітей. Запропонована інноваційна система становлення музично-естетичної компетентності підлітків. У ціннісно-мотиваційному аспекті вона спрямована на покращення музичного смаку в учнів. У когнітивному плані методика має сприяти розширен-ню музичних знань вихованців. Практично-виконавський аспект є запорукою утвердження досконалих навичок та умінь музикувати. Експериментально доведено, що тільки комплексне втілення даних трьох методичних аспектів приводить до позитивних результатів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузично-естетична компетентністьuk_UA
dc.subjectдослідницько-педагогічний експериментuk_UA
dc.subjectінноваційно-освітня діяльністьuk_UA
dc.titleАСПЕКТИ ЗРОСТАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ В ШКОЛАХ МИСТЕЦТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf464,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.