Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099| Назва: | ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ |
| Автори: | Мішедченко, В. В. |
| Ключові слова: | дидактична модель експериментальна робота майбутній учитель початкових класів і музики |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
| Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтувано зміст і методику формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики. В основу формуючої дослiдно-експериментальної роботи було покладено мето-дику, розроблену на основi дидактичної моделi процесу формування музично-педагогiчної культури вчителя. Необхiднiсть удосконалення дидактичної моделi викликана недостатньою ефективнiстю усталеного навчального процесу, який не ставить завдання формування саме музично-педагогiчної культури як цiлiсного явища. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 21.pdf | 403,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.