Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099
Назва: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ
Автори: Мішедченко, В. В.
Ключові слова: дидактична модель
експериментальна робота
майбутній учитель початкових класів і музики
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтувано зміст і методику формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики. В основу формуючої дослiдно-експериментальної роботи було покладено мето-дику, розроблену на основi дидактичної моделi процесу формування музично-педагогiчної культури вчителя. Необхiднiсть удосконалення дидактичної моделi викликана недостатньою ефективнiстю усталеного навчального процесу, який не ставить завдання формування саме музично-педагогiчної культури як цiлiсного явища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1099
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf403,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.