Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:42:54Z-
dc.date.available2019-07-04T08:42:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc331.546:612.017]:378:37.091.12.011.3– 051:78(045)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1104-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; представ-лено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва"; обґрунтовано принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації. Зроблений висновок про те, що професійна адаптація є завершаль-ним етапом професійного самовизначення особистості і робить професійну діяльність можливою, а тому принцип адаптації є важливим у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectучитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectпрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectпринцип адаптаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.titleПРИНЦИП АДАПТАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf380,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.