Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:50:43Z-
dc.date.available2019-07-04T08:50:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc78:373.67-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1109-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема інтеграційних зв’язків між інструментально-виконавськими дисциплінами у процесі фахової підготовки майбутнього вчи-теля музики. Обґрунтовується необхідність педагогічної проекції знань та умінь, отриманих у процесі навчання у класі фортепіано.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінструментально-виконавська підготовкаuk_UA
dc.subjectмузично-виконавські дисципліниuk_UA
dc.subjectінтеграція навчальних дисциплінuk_UA
dc.titleФОРТЕПІАННА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf366,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.