Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаструба, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-07-04T09:11:01Z-
dc.date.available2019-07-04T09:11:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc372.878+373.51-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1118-
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть. Розкрито суть тлума-чення категорії "концепція". Визначено стратегічні компоненти даної концепції. До таких компонентів автор відносить: змістовно-процесуальний; мотива-ційний та позиційний. Ці компоненти, в свою чергу, вміщують специфічні форми та методи нової парадигми, застосування та впровадження яких, у контексті особистісно орієнтованої освіти, буде успішно впливати на реалізацію даної концепції в теперішньому музичному навчально-виховному просторі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectурок музикиuk_UA
dc.subjectмотиваційний та позиційний компонентиuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ УКРАЇНИ НА МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf458,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.