Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоклах, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2019-07-24T08:07:55Z-
dc.date.available2019-07-24T08:07:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.udc821.161.2–31Шевченко1/7.08-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1171-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості відтворення топосу Петербурга на прикладі повісті "Музыкант" Т. Шевченка. Визначено дефініцію поняття "топос міста", розглянуто наративні особливості творення прозового топосу Петербурга. З’ясовано специфіку зображення епічного топосу міста крізь модуси міського тексту. Виокремлено та інтерпретовано локуси лікарні, саду, Великого театру, кімнати, інституту, трактиру, Казанського собору, що утворюють геопоетичну матрицю топосу міста крізь чуттєві інтенції героя-музиканта. Досліджено художні моделі топосу Петербурга як міста втрати життєвих перспектив та як прогресивно- го осередку розвитку творчої особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectтопос містаuk_UA
dc.subjectлокус містаuk_UA
dc.subjectпросторовий образuk_UA
dc.subjectпростір культуриuk_UA
dc.titleХудожні моделі епічного топосу Петербурга в повісті "Музыкант" Т. Шевченкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 95 (2019 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf339,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.