Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1251
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лянлян, Чжоу | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T08:53:11Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T08:53:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1251 | - |
dc.description.abstract | У статті подано сучасні наукові підходи і принципи формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта. На основі системного аналізу наукової літератури визначено, що головною ознакою творчої особи- стості є індивідуально-психологічні особливості, які відповідають вимогам творчої діяльності та її успішного здійснення. Відтак провідним завданням вищих педагогічних навчальних закладів стає формування у студентів фахових компетенцій, які проявляються у здатності оригінально мислити, яскраво висловлювати свої думки, знаходити неординарні рішення у складних ситуаціях. У зв’язку з цим зазначається, що розвиток творчої індивідуальності є систем- ною якістю, котра інтегрує в собі різні компоненти її функціонування в музично- педагогічній діяльності. Вона ґрунтується на екзистенційному, гуманно-есте- тичному і культурологічному наукових підходах, оскільки саме вони, з огляду на специфіку означеного феномену, впливають на динаміку його розвитку в процесі фахового навчання. Формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта також має враховувати принципи культурологічної та музикознавчої спрямованості навчального процесу у фортепіанному класі; забезпечення наступності художньо-творчого розвитку студентів упродовж навчання; стимулювання власної художньо-творчої активності й самостій- ності, єдності потенційного й актуального в розвитку творчої індивідуальності студентів. Організоване таким чином навчання стає процесом самодетермі- нації, вільної самореалізації та неперервного саморозвитку студента, що виявляється у різних видах його творчості. Підкреслюється, що вище зазначе- ний процес навчання має базуватися на українській національній мистецькій спадщині, теоретичних надбаннях української педагогіки, а також вивчення досвіду минулих поколінь митців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | творча індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | наукові підходи і принципи | uk_UA |
dc.subject | музично-педагогічна освіта | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА В УМОВАХ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 189,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.