Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В. В.-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:01:04Z-
dc.date.available2019-12-06T09:01:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю складної психолого-педагогічної та мистецької проблеми – формуванню музично-виконавської майстерності учня у процесі його навчання у початковому спеціалізованому навчально-мистецькому закладі. Серед проблемного кола питань, що розробляються вченими з означеної проблеми, виокремлено ті, що стосуються музично-виконавської підготовки у класі музичного інструмента, а саме: особливостей сприймання й відтворення учнем мелодії, усвідомлення ним специфіки інструмента та розуміння важли- вості виконавських засобів вираження для передачі художнього змісту музичного твору. Акцентуються завдання, які стоять перед викладачем музично-виконавського класу, для досягнення учнем певного рівня виконавської майстерності: вихован- ня мотивації до підвищення виконавського рівня та спрямування уваги на передачу художнього змісту твору, забезпечення логічної послідовності у набутті учнем виконавськими уміннями й навичками, формування дбайливого ставлення до нотного тексту та недопущення неточностей у грі, усвідом- лення важливості психологічної зібраності у процесі виконання музичного твору, активізація музичного мислення, навчання навичок релаксації у виконавському процесі. Підкреслюється необхідність цілеспрямованого педагогічного керування проце- сом формування музично-виконавської майстерності учня та спрямованості практики початкового музичного навчання на творчу самореалізацію учня у музичному виконавстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectмайстерністьuk_UA
dc.subjectвиконавська майстерністьuk_UA
dc.subjectформування музично- виконавської майстерностіuk_UA
dc.titleМУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf205,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.