Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯньхуа, Лоу-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:09:50Z-
dc.date.available2019-12-06T09:09:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1259-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування в іноземних студентів вокально-орфоепічної культури. Розкривається сутність поняття даного фе- номену, під яким мається на увазі цілісна інтегративна властивість вокаліста, яка дозволяє йому стилістично-достовірно інтерпретувати й відтворювати художній сенс музичного твору на засадах досконалої вимови та осмисленого інтонування тексту, втілення вокально-поетичного образу в динаміці його розвитку. Враховуючи інтерес китайського суспільства до європейського вокального мистецтва, репертуар студентів охоплює твори італійських, німецьких, українських, російських композиторів. Опанування вокально-орфо- епічної культури їх виконання визнається невід’ємним складником якісного інтонування мелодії, втілення її образної змістовності. Узагальнено дані наукової літератури в галузі психології та музикознавства щодо сприйняття вокальних творів та втілення їх художньо-образного змісту, акустики і фізіології з метою уточнення механізмів формування навичок вокальної артикуляції. Акцентовану увагу на значущості сплаву поетичного і музичного текстів як основи художніх образів, їх ролі у вербальній та виконавській інтерпретації твору у стилістично, художньо-змістовій та інтонаційно довершеній формі виконання. Обґрунтовано структуру вокально-орфоепічної культури майбутнього виклада- ча вокалу, яка складається з виконавсько-семантичнного, фонаційно-комуніка- тивного, компетентнісно-методичного компонентів. Визначено критерії оціню- вання зазначених компонентів: інтерпретаційно-стильовий; технологічно- творчий, методично-компетентнісний. Схарактеризовано чотири рівні сформованості вокально-орфоепічної культури. Наведено дані за результатами діагностики, які засвідчили недостатній рівень її сформованості на початковому етапі експерименту та суттєве зростання за результатами прикінцевого діагностичного зрізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectіноземні студенти магістратуриuk_UA
dc.subjectвикладання вокалуuk_UA
dc.titleВОКАЛЬНО-ОРФОЕПІЧНА КУЛЬТУРА ТА ДІАГНОСТИКА РІВНІВ ЇЇ СФОРМОВАНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ МАГІСТРАНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf182,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.