Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамикіна, О. А.-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:11:36Z-
dc.date.available2019-12-06T09:11:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню проблеми виконавської майстерності майбутніх учителів музики. Визначено, що естрадне вокальне виконавство є одним із найпопулярніших видів музикування серед всіх верств населення. Це робить естрадну вокальну підготовку майбутніх учителів музики актуальною і відповідною до запиту суспільства. Метою статті є визначення і наукове обґрунтування сутності, специфіки та компонентної структури виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу. Виконавська майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу визначається як інтегральна професійно-особистісна якість, що характеризується високим рівнем виконав- ської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору і закладеного в нього художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства. Виконавська майстерність є складним інтегральним феноменом, який включає в себе чотири взаємопов’язані структурні компоненти: мотиваційний, когнітивно-технологічний, операційно- творчий та рефлексивний. Кожен з означених компонентів поєднує певні якості або уміння майбутнього вчителя музики у складну систему.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectвиконавська майстерністьuk_UA
dc.subjectфахова підготовка вчителя музикиuk_UA
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ І КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЕСТРАДНОГО СПІВУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf210,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.