Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262
Назва: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ
Автори: Іюань, Гао
Ключові слова: інновацйність
інноваційний потенціал
інноваційний потенціал особистості
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до понять "інноваційні- сть", "інноваційний потенціал", "інноваційний потенціал особистості". На основі методологічного аналізу автор розглядає основні складові інноваційного потен- ціалу особистості й уточнює складові компоненти поняття "інноваційний потен- ціал педагога-музиканта": мотиваційно-ціннісний, когнітивний, суб’єктно-опера- ційний та рефлексивний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf177,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.