Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:03:52Z-
dc.date.available2019-12-11T11:03:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1288-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання організації педагогічних досліджень у сфері академічної доброчесності в Україні з урахуванням досвіду інших країн світу. Серед країн, практичний та теоретичний доробок яких визначається як важли- вий для України, визначено США. Метою статті є опис особливостей наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності у Сполуче- них Штатах Америки та Україні, зокрема у порівняльному аспекті. У статті підкреслюється, що використання кодексів поведінки для студентів і науковців в Україні та психологічні, педагогічні й методичні передумови забезпечення їх ефективності – це питання, яке вимагає тривалих досліджень, зокрема експери- ментальних. Насамперед такі дослідження мають бути спрямовані на визна- чення ціннісного компоненту, який має потенціал забезпечення ефективності будь-якого кодексу поведінки для сучасної учнівської молоді. На основі проведеного дослідження зроблено висновки про те, що дослідження проблематики академіч- ної доброчесності в аспекті вивчення потенціалу використання досвіду Сполу- чених Штатів Америки в Україні поступово набувають ознак системності, що підтверджується такими напрямками досліджень, як філософський, педагогічний та правовий. Педагогічні дослідження стосуються широкого кола проблем, зокрема осмислюваних як на теоретичному, так і на експериментальному рівнях, що дає підстави визначати актуальність таких досліджень для оптимізації процесу становлення академічної культури закладів освіти України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectпорівняльне дослідженняuk_UA
dc.subjectпорушення академічної доброчесностіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЩО ТОРКАЮТЬСЯ ПРОБЛЕМА- ТИКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ, У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ ТА УКРАЇНІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf191,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.