Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, Л. Г.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:05:42Z-
dc.date.available2019-12-11T11:05:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1289-
dc.description.abstractСтаття присвячена розвитку педагогічної освіти вчителів іноземних мов для шкіл Швеції. Відмінною рисою педагогічної підготовки в Швеції є мультидисциплі- нарність (спеціалізації: вчитель 1–7 класів, вчитель 4–9 класів і вчитель гімназії). Формування змісту педагогічної освіти вчителів іноземних мов здійснюється під впливом демографічних чинників, політики мультилінгвізму, пріоритизації англій- ської мови, дитиноцентристських ідей вальдорфської педагогіки, політичною та економічною стратегією держави на досягнення висогоко рівня конкуренто- спроможності у світі. Низка реформ педагогічної освіти поділила педагогічну підготовку на три інтегровані сфери: загальноосвітню підготовку, за напрямом спеціалізації та профілізацію, започатковано тенденцію до звуження поля спеціа- лізації для вчителів старшої школи до 2–3-х суміжних предметів, розширення наукових досліджень як частина педагогічної освіти, наступності між вищою та післядипломною освітою, розширення співпраці зі школами. Університети та педагогічні коледжі активно застосовують метод проблемного навчання, а також комунікативно-орієнтовані методи навчання та міжкультурний підхід, розширюють складову соціокультурного компоненту змісту навчання. Кон- текстно-мовний інтегрований підхід забезпечує реалізацію міжпредметних зв’язків і підвищує професійну компетентність вчителя завдяки ширшому застосуванню мови, допомагає прослідкувати успішність учня з двох предметів одночасно та зробити необхідну корекцію. Учителів приваблює перспектива викладання іноземної мови як предмета та як засобу навчання, набуття і розвитку професійності в обох предметних сферах, що розширює можливості працевлаштування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвчителі іноземних мовuk_UA
dc.subjectспеціалізаціяuk_UA
dc.subjectмультидисциплінарна підготовкаuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ШКІЛ ШВЕЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf253,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.