Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТернопільська, В. І.-
dc.contributor.authorНовиченко, А. В.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:28:15Z-
dc.date.available2019-12-11T11:28:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1298-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку, здійснено аналіз досліджень із цієї проблеми. Визна- чено, що у закладі дошкільної освіти трудове виховання реалізується за такими напрямами: ознайомлення дітей із працею дорослих, формування інтересу й поваги до неї; організація безпосередньої трудової діяльності дітей. Основним завданням трудового виховання дітей дошкільного віку є формування стійкого переконання, що праця є життєвою необхідністю людини, а її результат – цінністю. Важливою умовою формування елементарних професійних уявлень дітей окреслено створення відповідного предметно-ігрового середовища. З’ясовано, що ефективність роботи з дітьми залежить від емоційної насичено- сті, особистої значущості використаного матеріалу для дошкільників, зв’язку отриманої інформації з реальним життям, різноманітності використаних дорос- лими форм та методів навчання, а також дотримання критеріїв: доступності, цілеспрямованості та систематичності в роботі. Показниками сформованості у дітей уявлень про світ професій дорослих виступають: наявність знань про світ професій; орієнтація в атрибутах, засобах та предметах праці представ- ників різних професій; розуміння кваліфікаційних якостей фахівців різного про- фесійного середовища; набуття таких особистісних якостей, як: повага до прав дорослих та результатів їхньої трудової діяльності, бажання долучатися до праці дорослих, дисциплінованість, відповідальність за результат власної праці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдитина старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectтрудове вихованняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf222,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.