Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Вероніка Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T07:05:05Z-
dc.date.available2020-02-02T07:05:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1457-
dc.descriptionНаукова робота присвячена аналізу проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку як важливого інтегративного особистісного утворення, що визначає можливості подальшої соціалізації дітей. розкрито особливості формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Висвітлено основні підходи до набуття дитиною соціальної компетентності у базовому компоненті та чинних програмах дошкільної освіти. Обґрунтовано роль предметно-розвивального середовища щодо формування соціальної компетентності у старших дошкільників. Проведено експериментальне дослідження умов ефективності процесу формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку у розвивальному середовищі ЗДО. Проаналізовано отримані результати.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Матвієнко Світлана Іванівна, канд. пед. наук, доцент. Рецензенти: Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент. Машовець Марина Анатоліївна, канд. пед. наук, доцент.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.titleОсобливості формування соціальної компетентності старших дошкільників у предметно-розвивальному середовищі ЗДОuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожухівська магістерська.pdf814,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.