Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегка, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T07:09:37Z-
dc.date.available2020-02-02T07:09:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1459-
dc.descriptionУ роботі проаналізовано проблему виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку у їхніх заняттях художнім конструюванням. Ураховано специфіку даного виду художньо-продуктивної діяльності дітей, її етапність, умови організації. Виявлено та обґрунтовано критерії та показники, експериментально визначено рівні вихованості самостійності у дітей 6-7 років у процесі занять художнім конструюванням. Визначено експериментальним шляхом та обґрунтовано чинники впливу на ефективність виховання у дітей самостійності, що було ураховано при визначені та експериментальній перевірці організаційно- педагогічних умов виховання самостійності у дошкільників 6-7 років.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Матвієнко Світлана Іванівна, канд. пед. наук, доцент. Рецензенти: Венгловська Олена Анатоліївна, канд. пед. наук, доцент. Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectхудожнє конструюванняuk_UA
dc.titleВиховання самостійності у дітей 6-7 років у процесі занять художнім конструюваннямuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Легка магістерська.pdf955,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.