Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T07:13:28Z-
dc.date.available2020-02-02T07:13:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1461-
dc.descriptionНаукова робота присвячена аналізу проблеми формування соціального досвіду у дошкільників 6-7 років. Здійснено науковий аналіз поняття «соціальний досвід». Визначено особливості засвоєння соціального досвіду дітьми старшого дошкільного віку. Надано соціокультурну характеристику театралізованої діяльності як засобу формування соціального досвіду дошкільників. Проведено експериментальне дослідження з виявлення та перевірки організаційно-педагогічних умов формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. Розкрито методику організації роботи з перевірки організаційно-педагогічних умов формування соціального досвіду в дітей старшого дошкільного віку в театралізованої діяльності. висвітлено результати проведеної експериментальної роботи.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Матвієнко Світлана Іванівна, канд. пед. наук, доцент Рецензенти: Голота Наталія Миколаївна, канд. пед. наук, доцент Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальний довідuk_UA
dc.subjectтеатралізована діяльність дошкільниківuk_UA
dc.titleФормування соціального досвіду в дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльностіuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Харченко.pdf895,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.