Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1467
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бордонос, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-02T07:30:52Z | - |
dc.date.available | 2020-02-02T07:30:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1467 | - |
dc.description | На теоретичному рівні обґрунтована проблема необхідності виховання у дошкільників вміння долати істерики у поведінці як форму прояву агресії, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання негативної поведінки дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з дослідження проблеми адаптації дітей до умов ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості вміння долати істерики у дітей 5 -6 року життя, надано їх характеристики, розроблено програму оптимізації виховання у малюків вміння долати істерики, прояви агресії. | uk_UA |
dc.description.abstract | Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Пихтіна Ніна Порфиріївна. Рецензенти: канд. психол. наук, доцент Пісоцький О. П. канд. пед. наук, доцент Богдан Т.М. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | негативізми | uk_UA |
dc.subject | вміння долати істерики | uk_UA |
dc.title | Сприятлива адаптація дитини до закладу дошкільної освіти як умова попередження істерик у її поведінці | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська_Бордонос.pdf | 796,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.