Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБордонос, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T07:30:52Z-
dc.date.available2020-02-02T07:30:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1467-
dc.descriptionНа теоретичному рівні обґрунтована проблема необхідності виховання у дошкільників вміння долати істерики у поведінці як форму прояву агресії, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання негативної поведінки дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з дослідження проблеми адаптації дітей до умов ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості вміння долати істерики у дітей 5 -6 року життя, надано їх характеристики, розроблено програму оптимізації виховання у малюків вміння долати істерики, прояви агресії.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: канд. пед. наук, доцент Пихтіна Ніна Порфиріївна. Рецензенти: канд. психол. наук, доцент Пісоцький О. П. канд. пед. наук, доцент Богдан Т.М.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectнегативізмиuk_UA
dc.subjectвміння долати істерикиuk_UA
dc.titleСприятлива адаптація дитини до закладу дошкільної освіти як умова попередження істерик у її поведінціuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Бордонос.pdf796,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.