Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПастернак, Поліна Федорівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T07:35:02Z-
dc.date.available2020-02-02T07:35:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468-
dc.descriptionНа теоретичному рівні ми здійснили теоретико-методичне обґрунтування проблеми соціальної адаптації дітей дошкільного віку до ЗДО, зокрема: окреслили й схарактеризували сутність та особливості соціальної адаптації дітей дошкільного віку до закладу дошкільної освіти; проаналізували проблему соціальної адаптації дошкільників у психолого-педагогічній літературі; означили готовність дитини до вступу в освітній заклад в якості передумови її успішної адаптації до ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, нами розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники готовності та адаптованості дитини до вступу в ЗДО, окреслені форми адаптації дошкільників: легкий, середній, важкий. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану готовності дитини до відвідування нею дошкільного навчального закладу та особливостей протікання адаптаційного періоду до ЗДО.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Пихтіна Ніна Порфиріївна, канд. пед. наук, доцент Рецензенти: Голота Наталія Миколаївна, канд. пед. наук, доцент Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцентuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectадаптація дитини до ЗДОuk_UA
dc.subjectготовність до вступу в ЗДОuk_UA
dc.titleПедагогічні умови оптимізації процесу адаптації дитини до ЗДОuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пастернак Магістерська.pdf912,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.