Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКеуш, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-02-02T12:20:48Z-
dc.date.available2020-02-02T12:20:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1483-
dc.descriptionТема магістерської роботи «Особливості розвитку у старших дошкільників інтелектуальної готовності до школи», досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні здійснено обґрунтування проблеми підготовки дітей дошкільного віку до школи, її дослідження у психолого-педагогічній науці. Студенткою було розкрито напрямки, зміст і завдання розвитку інтелектуальної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. В межах цієї частини роботи, відповідно до вимог, розроблені критерії, показники сформованості інтелектуальної готовності дітей старшого віку до навчання в школі, окреслені рівні інтелектуальної готовності: низький, середній, високий. Здійснено успішний експериментальний вплив на досліджуване явищеuk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Папуча Микола Васильович, докт. психол. наук, професор Рецензенти: канд. психол. наук, доцент Пісоцький О.П. канд. пед. наук, доцент Врочинська Л.І.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтелектуальна готовність дітей до школиuk_UA
dc.subjectготовність дітей до школиuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку у старших дошкільників інтелектуальної готовності до школиuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кеуш магістерська.pdf730,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.