Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1487
Назва: | Педагогічні умови формування у старших дошкільників впевненості у собі у продуктивних видах діяльності |
Автори: | Кареліна, Світлана Григорівна |
Ключові слова: | вольова поведінка вольові якості впевненість у собі продуктивна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Науковий керівник: к.пед.н., доцент Пихтіна Н. П. Рецензенти: канд. психол. наук, доцент. Пісоцький О. П. кан. пед. наук, доцент Турчина І. С. |
Опис: | Тема магістерської роботи “Педагогічні умови формування у старших дошкільників впевненості у собі у продуктивних видах діяльності” досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема необхідність виховання у дошкільників впевненості у собі у продуктивній діяльності, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми вольової активності дітей дошкільного віку, здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку особистісного утворення дітей дошкільного віку у зображувальній діяльності. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості впевненості у собі дітей 5 -6 років, визначено й обгрунтовано педагогічні умови їх вдосконалення, скомпоновано систему роботи з оптимізації виховного процесу щодо формування впевненості у собі в продуктивних видах діяльності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1487 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кареліна_магістерська.pdf | 814,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.