Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрегуб, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-02T16:45:35Z-
dc.date.available2020-02-02T16:45:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1496-
dc.descriptionТема «Формування у дітей старшого дошкільного віку інтелектуальної готовності до школи у продуктивних видах діяльності», досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано основи інтелектуального розвитку в дітей старшого дошкільного віку в продуктивних видах діяльності в сучасній психолого-педагогічній літературі, та їх ролі у формуванні інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості інтелектуальної готовності дітей старшого віку до школи.uk_UA
dc.description.abstractНауковий керівник: Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент Рецензенти: канд. пед. наук, доцент Матвієнко С. І. канд. пед. наук, доцент Врочинська Л.І.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтелектуальна готовністьuk_UA
dc.subjectпродуктивні види діяльностіuk_UA
dc.titleФормування у дітей старшого дошкільного віку інтелектуальної готовності в продуктивних видах діяльностіuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
магістерська робота Трегуб.pdf837,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.