Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539| Назва: | Соціально- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі |
| Автори: | Герасименко, Марина Михайлівна |
| Ключові слова: | соціальна робота соціально-педагогічний супровід діти з особливими освітніми потребами інклюзивне навчання |
| Дата публікації: | 2019 |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано сучасний стан розвитку інклюзивної освіти на Україні. Розкрито сутність соціально-педагогічного супроводу, його зміст, завдання, цілі, етапи, елементи та функції. Визначено історичні та правові засади впровадження та організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у вітчизняному та зарубіжному досвіді. Вивчено організаційно-методичні компоненти соціально педагогічного супроводу, на основі досвіду функціонування інклюзивного класу у загальноосвітній школі та інклюзивного ресурсного центру. Досліджено особливості освіти та умови успішної реалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами, спираючись на індивідуальну програму розвитку. Розроблено методичні рекомендації для команди супроводу дитини в інклюзивному класі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539 |
| Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Герасименко_2019.pdf | 4,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.