Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Герасименко, Марина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-04T14:25:43Z | - |
dc.date.available | 2020-02-04T14:25:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано сучасний стан розвитку інклюзивної освіти на Україні. Розкрито сутність соціально-педагогічного супроводу, його зміст, завдання, цілі, етапи, елементи та функції. Визначено історичні та правові засади впровадження та організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у вітчизняному та зарубіжному досвіді. Вивчено організаційно-методичні компоненти соціально педагогічного супроводу, на основі досвіду функціонування інклюзивного класу у загальноосвітній школі та інклюзивного ресурсного центру. Досліджено особливості освіти та умови успішної реалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами, спираючись на індивідуальну програму розвитку. Розроблено методичні рекомендації для команди супроводу дитини в інклюзивному класі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.title | Соціально- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Герасименко_2019.pdf | 4,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.