Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, Марина Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-02-04T14:25:43Z-
dc.date.available2020-02-04T14:25:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1539-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано сучасний стан розвитку інклюзивної освіти на Україні. Розкрито сутність соціально-педагогічного супроводу, його зміст, завдання, цілі, етапи, елементи та функції. Визначено історичні та правові засади впровадження та організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у вітчизняному та зарубіжному досвіді. Вивчено організаційно-методичні компоненти соціально педагогічного супроводу, на основі досвіду функціонування інклюзивного класу у загальноосвітній школі та інклюзивного ресурсного центру. Досліджено особливості освіти та умови успішної реалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами, спираючись на індивідуальну програму розвитку. Розроблено методичні рекомендації для команди супроводу дитини в інклюзивному класі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.titleСоціально- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класіuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасименко_2019.pdf4,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.