Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГунько, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-05T09:27:37Z-
dc.date.available2020-02-05T09:27:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1548-
dc.description.abstractМагістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі, теоретичному, розглянуті і проаналізовані теоретичні аспекти організації супроводу дітей з інвалідністю в інклюзивній освіті у Польщі, розвиток та прояви інклюзивних європейських освітніх тенденцій в історичній ретроспективі. Подані нормативно-правові засади організації супроводу інклюзивного навчання та проаналізовано організацію супроводу інклюзивного навчання у процесах реформування освіти та дослідженнях польських вчених. У другому розділі магістерської роботи досліджена специфіка організації супроводу дітей з різними видами інвалідності та описаний досвід роботи інклюзивних закладів Польщі. За результатами теоретичних і практичних досліджень розроблені методичні рекомендації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectсупровідuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleОрганізація супроводу дітей з інвалідністю в умовах інклюзивного закладу у сучасній Польщіuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гунько_2019.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.