Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобурцова, Олена Олегівна-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:25:45Z-
dc.date.available2020-02-05T13:25:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1552-
dc.description.abstractУ роботі розкрито соціалізуючий вплив тренінгової технології у соціально - педагогічній роботі з дітьми та молоддю у шкільному середовищі. Виявлено особливості соціалізації учнівської молоді на різних її вікових етапах; розкрито своєрідність і потужність тренінгової технології у соціально -педагогічній роботі з дітьми й учнівською молоддю; обґрунтовано інноваційний потенціал тренінгової роботи в освітньо-виховному шкільному просторі. Розроблено й експериментально перевірено комплексну тренінгову програму соціально -педагогічного супроводу соціалізації учнівської молоді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectтренінгова технологіяuk_UA
dc.titleСоціалізуючий потенціал тренінгової технології у роботі соціального працівникаuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобурцова_2019.pdf511,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.