Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокоринська, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-02-06T11:57:06Z-
dc.date.available2020-02-06T11:57:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1558-
dc.description.abstractУ роботі було здійснено аналіз наукової літератури з теми дослідження, вивчено роль та вплив інституційного виховання. Було розкрито сутність понять «соціалізація» і «соціальна адаптація»; особливості психоемоційного, особистісного, професійного, та комунікативного розвитку випускників інтернатних закладів. Визначені основні характеристики дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та вивчено нормативно-правові документи щодо захисту та соціальної підтримки дітей-сиріт. Проведено дослідження та розроблена програма соціальної адаптації , комунікативних та організаторських вмінь дітей-сиріт на базі соціального гуртожитку в м. Ніжин.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectдіти – сиротиuk_UA
dc.subjectпостінтернатний періодuk_UA
dc.titleОсобливості соціалізації дітей – сиріт в постінтернатний періодuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокоринська_2019.pdf784,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.