Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісоцький, О. П.-
dc.contributor.authorПісоцька, Л. М.-
dc.date.accessioned2020-02-25T08:54:54Z-
dc.date.available2020-02-25T08:54:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1597-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема сучасного дошкілля – створення середовища різновікової групи закладу дошкільної освіти. Це питання аналізу- ється у контексті впливів основних складових феномену на різнобічний розвиток особистості дитини. Авторами здійснено детальний огляд основних параметрів середовища: предметного, предметно-ігрового, розвивального та ін. Розкриваються їх основні характеристики та ознаки, визначаються основні напрямки педагогічних впливів на дитину різних осередків. Аналізуються пред- метне середовище і його вплив на становлення дошкільника, а саме: забезпечує розвиток всіх видів його діяльності, пізнавальних психічних процесів, зокрема уяви. Щодо предметно-ігрового середовища зроблено акцент на активному використанні в освітньому процесі ЗДО іграшок, різноманітних дидактичних посібників та іншого обладнання, що в свою чергу також спонукають дітей до активної участі в ігровій, продуктивній, художній діяльності, задовольняють потребу у пізнанні навколишнього світу, стимулюють фізичну активність, забезпечують розвиток комунікативних навичок. Щодо розвивального середо- вища різновікової групи зроблено акцент на необхідності взаємозв’язку в ньому низки умов, які саме і забезпечуватимуть реалізацію різноманітних можливо- стей дітей, сприятимуть розвитку, вихованню, освіті та саморозвитку кожного вихованця. Підкреслюються компоненти і змістовий характер розви- вального середовища різновікової групи, взаємозв’язок їх між собою, їх безпо- середній вплив на розвиток особистості дошкільника. Наголошується на ролі педагога у створенні середовища розвитку малюка. Робиться висновок про необхідність володіння майбутніми вихователями практичними аспектами створення повноцінного розвивального середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectпредметно-ігрове середовищеuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleСЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ ДИТИНИ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf240,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.