Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерненко, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-06-03T08:42:32Z-
dc.date.available2020-06-03T08:42:32Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі сучасної спеціальної освіти – історії розвитку освіти дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні. Метою статті є висвітлення процесу становлення системи навчання дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. Автором проаналізовано шляхи забезпечення освітою дітей з порушенням функ- цій опорно-рухового апарату у зазначений період. Розглянуті проблеми діяльності лікарсько-консультативних кабінетів та визначені їх основні завдання. У процесі наукового дослідження були використані такі методи: метод вивчен- ня наукової літератури; метод теоретичного аналізу (узагальнення і система- тизація) з метою розкриття змісту дослідження; порівняльно-історичний метод.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectортопедагогікuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженнями життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleПИТАННЯ ПРО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf232,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.