Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Н. М.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:03:12Z-
dc.date.available2020-06-03T09:03:12Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1662-
dc.description.abstractУ статті визначається, що проблема формування інформаційної компетент- ності є актуальною в умовах зростання вимог до інформаційної освіченості. Стверджується, що у сучасних умовах становлення майбутніх докторів філософії як науковця та науково-педагогічного працівника неможливе без чіткого визначення системи знань, умінь та навичок, особистісних якостей та професійних компетентностей, серед яких чільне місце належить інформа- ційній компетентності. Розкрито базові поняття дослідження такі, як "інформаційна компетентність", "інформативна компетентність", "інформа- тична компетентність", "пошуково-інформаційна компетентність", "інформа- ційно-технологічна компетентність", "комп’ютерна компетентність", "комп’ю- терна грамотність", "технологічна грамотність", "інформаційна грамотність", "інформаційна культура". Визначено, що під інформаційною компетентністю необхідно розуміти якість особистості, яка представляє собою сукупність знань, умінь і ціннісного ставлення до ефективного здійснення інформаційної діяльності, зокрема і використання нових інформаційних технологій, для рішен- ня соціально-значущих завдань, які виникають у повсякденному житті людини в суспільстві. Встановлено, що до основних компонентів інформаційної компе- тентності дослідники відносять інформаційний, технологічний, комунікатив- ний. Розглянуто теоретичні аспекти формування інформаційної компетент- ності. Проаналізовано систему інформаційної підготовки майбутніх докторів філософії з освітньо-професійної програми 011 Освітні, педагогічні науки, зокрема формування системи інформаційної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпоненти інформаційної компетентностіuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf243,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.