Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПихтіна, Н. П.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:12:02Z-
dc.date.available2020-06-03T09:12:02Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667-
dc.description.abstractУ статті окреслено й представлено проблему виникнення поведінкових відхи- лень у дітей дошкільного віку, зокрема, негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку як початкового етапу у виникненні девіантної поведінки. Теоретично обґрунтовані і практично вивчені педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці. Вони згруповані у три основні групи: І. Умови, що забезпечують попередження та корекцію негативних проявів у поведінці дошкільників в ЗДО: психолого-педагогічна діагностика дошкільників та рання педагогічна профілактика негативних проявів у їх поведінці; забезпе- чення особистісної значущості дитини в умовах освітнього процесу ЗДО; реалізація заходів ЗДО, спрямованих на поліпшення адаптації дошкільників до освітнього закладу. ІІ. Умови, що сприяють підвищенню рівня психолого-педагогічної освіченості батьків: підвищення психолого-педагогічної освіченості батьків; надання прак- тичної допомоги батькам у вихованні дітей з негативними проявами у поведінці з боку фахівців ЗДО. ІІІ. Умови, що дозволяють забезпечити особистісну значущість дитини в сім’ї: демонстрація батьками безумовної любові до дитини; педагогічно доцільна поведінка дорослого у ситуаціях можливих негативних поведінкових проявів дошкільників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвідхилення у поведінціuk_UA
dc.subjectнегативні прояви у поведінці дошкільниківuk_UA
dc.subjectдіти з негативними проявамиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВІДХИЛЕННЯМИ У ПОВЕДІНЦІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf208,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.