Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТюльпа, Т. М.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:17:46Z-
dc.date.available2020-06-03T09:17:46Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670-
dc.description.abstractУ статті представлене наукове обґрунтування соціалізуючого потенціалу діяльності педагогів як представників соціономічних професій, у якій професійні знання і навички усвідомлено використовуються для безпосередньої взаємодії з людиною з метою її успішної соціалізації. Подана характеристика закладу за- гальної середньої освіти як культурно-освітнього центру, що формує соціокуль- турне освітнє середовище в навколишньому соціумі. Розкрито соціалізувальні функції педагога, що спрямовані на процес соціалізації особистості в умовах навчально-виховних освітніх закладів. Схарактеризовано педагогічні аспекти впливу на процеси соціалізації в діяльності вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсоціономічні професіїuk_UA
dc.subjectсоціалізація особистостіuk_UA
dc.subjectсоціалізуючий потенціал педагогаuk_UA
dc.titleСОЦІАЛІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГА ЯК ПРЕДСТАВНИКА СОЦІОНОМІЧНОЇ ПРОФЕСІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf182,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.