Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, В. І.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:21:37Z-
dc.date.available2020-06-03T09:21:37Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1672-
dc.description.abstractУ статті на основі узагальнення наукових джерел розкривається проблема інтеграції мистецтва як важливого засобу формування художньо-творчого досвіду педагога-хореографа. Розглянуті особливості формування художньо- творчого потенціалу в сучасній педагогічній і психологічній науці, а також вплив різних видів мистецтва на становлення студента-хореографа як професіо- нала. Підкреслюється важливість інтегративного використання мистецтва у системі фахової підготовки майбутніх педагогів-хореографів. Відповідно худож- ньо-творчий досвід представлений у дослідженні як особистісне фахове утво- рення, котре формується під час хореографічного навчання і власного самороз- витку студентів. Він пов’язаний з тривалим накопиченням корисних для хорео- графічної діяльності знань та умінь, а також аналітичного мислення, які розвиваються завдяки індивідуальної свідомості та бажання удосконалити свою професійну діяльність. Автором доводиться, що на сучасному етапі свого розвитку танець став складним видом мистецтва, який інтегрує в собі: художній рух (міміку й пантоміміку); музику (вокальний та інструментальний; мелодичний і ритмічний супровід); елементи образотворчого мистецтва (ком- позиція, орнаментальний малюнок танцю, костюми, маски, декорації) та театралізації (розподіл танцювальних партій; сюжетна лінія й драматургія тощо). У зв’язку з цим зазначається, що мистецтво у сукупності його різно- видів виступає важливим засобом формування художньо-творчого досвіду майбутнього педагога-хореографа. Тому в процесі фахової підготовки важливо формувати у студентів хореографічну культуру, яка повинна шліфуватися вправами на розвиток фантазії й уяви, а також на виявлення нових виразних засобів у галузі хореографічного мистецтва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectтанецьuk_UA
dc.titleЗМІСТ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИЙ ДОСВІД" ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf219,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.