Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1718
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T10:23:04Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T10:23:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1718 | - |
dc.description | Науковий керівник: ДВОРНИК Юрій Феодосійович, кандидат педагогічних наук, доцент Рецензенти: ГУСЕЙНОВА Лариса Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент; ВЕРГУНОВА Валерія Сергіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена одній з актуальних проблем мистецької освіти – формуванню здатності школярів до художньо-творчого самовираження. На основі її теоретичного аналізу та узагальнення розкрито сутність та конкретизовано поняття «художньо-творче самовираження», з’ясовано роль і місце художньо-творчого самовираження в характеристиці особистості, висвітлено стан досліджуваної проблеми в теорії та практиці мистецької освіти, обґрунтовано педагогічні умови, які дозволяють підвищити ефективність процесу формування здатності до самовираження. Аналіз методичних систем та методик відомих музикантів-педагогів дозволив виокремити принципи мистецької освіти, на яких має здійснюватися процес формування означеної здатності та методи її формування в школярів. Самовираження постає як необхідна умова самореалізації творчої особистості та є процесом реалізації художньо-творчого потенціалу, що носить індивідуально-особистісний характер, сприяє просуванню людини до вершин професійної майстерності. Наслідком процесів самовираження та самореалізації стає усвідомлення людиною сенсу життя. Результати дослідження можуть бути покладені в основу розробки методики формування здатності школярів до художньо-творчого самовираження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | творча особистість | uk_UA |
dc.subject | художньо-творче самовираження | uk_UA |
dc.subject | здатність до самовираження | uk_UA |
dc.subject | формування здатності до самовираження | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ДО ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ШЕВЧЕНКО.docx | ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ДО ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ | 111,39 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.