Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, Наталія Федорівна-
dc.date.accessioned2021-01-25T09:40:11Z-
dc.date.available2021-01-25T09:40:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1856-
dc.description.abstractУ магістерській роботі подано аналіз змісту співпраці сім'ї та школи щодо профілактики булінгу. Зокрема, в роботі розкрито сутність основних понять: булінг, профілактика. Також проаналізовано соціально-психологічні особливості учасників булінгу, причини та наслідки булінгу. У роботі охарактеризовано зміст соціально-педагогічної профілактики булінгу в школі на засадах співпраці з сім'єю.Здійснено емпіричне дослідження уявлень педагогічних працівників щодо проблеми булінгу та шляхів його подолання та подано рекомендації соціальним педагогам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБулінг,uk_UA
dc.subjectпрофіілактика,uk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна профілактикаuk_UA
dc.titleСпівпраця сім’ї та школи у профілактиці булінгу серед підлітківuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко Н_магістерська_2020.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.