Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Наталія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T09:40:11Z | - |
dc.date.available | 2021-01-25T09:40:11Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1856 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі подано аналіз змісту співпраці сім'ї та школи щодо профілактики булінгу. Зокрема, в роботі розкрито сутність основних понять: булінг, профілактика. Також проаналізовано соціально-психологічні особливості учасників булінгу, причини та наслідки булінгу. У роботі охарактеризовано зміст соціально-педагогічної профілактики булінгу в школі на засадах співпраці з сім'єю.Здійснено емпіричне дослідження уявлень педагогічних працівників щодо проблеми булінгу та шляхів його подолання та подано рекомендації соціальним педагогам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Булінг, | uk_UA |
dc.subject | профіілактика, | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна профілактика | uk_UA |
dc.title | Співпраця сім’ї та школи у профілактиці булінгу серед підлітків | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Руденко Н_магістерська_2020.pdf | 1,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.