Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕльбрехт, О. М.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:36:59Z-
dc.date.available2021-02-01T08:36:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1864-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США. У дослідженні з’ясовується сутність управління системою забез- печення підручниками шкільної освіти. Розкриваються особливості чинної системи управління у США, в якій відзеркалюється політика держави у галузі освіти. Автором використано опубліковані матеріали ЮНЕСКО, Американської асоціації освітніх досліджень, які через свої програми, конференції, семінари просували питання ефективного планування та управління процесами забезпе- чення підручниками закладів освіти, зниження витрат на виробництво підруч- ників, збереження друкованих підручників, організації дистриб’юторських мереж та інші. Проаналізовано праці американських авторів, що зосереджуються на питаннях навчального книговидання, розробки підручників, їх прийняття шко- лою як засобу навчання. На основі здійсненого аналізу з’ясовується роль навчального книговидання у розвитку системи американської освіти; розгляда- ються деякі механізми управління на різних рівнях (федеральному, штатному, місцевому), в тому числі економічні механізми, спрямовані на підтримку процесів підручникотворення і шкільного книговидання; визначаються учасники процесу забезпечення підручниками шкіл, їхня роль як суб’єкт-об’єктів управління; характеризуються складні взаємозв’язки, що склалися між системою освіти, її системою забезпечення підручниками та системою шкільного книговидання; розглядаються соціальні, культурні, економічні умови, які забезпечують вироб- ництво шкільного підручника і доведення його до споживача; аналізуються фактори, що визначають зміну освітньої програми, за якою підручники скла- дено, роль підручника на ринку, його конкуретоспроможність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectрівень управлінняuk_UA
dc.subjectдепартамент освітиuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПІДРУЧНИКАМИ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США ЯК СИСТЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf273,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.