Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Автори: Щербініна, О. М.
Ключові слова: фортепіанна підготовка
науково-методичні підходи
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вче- них-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музич- ного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанно- го навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо-комунікативного досвіду особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf180,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.