Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербініна, О. М.-
dc.date.accessioned2021-02-02T07:05:43Z-
dc.date.available2021-02-02T07:05:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вче- них-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музич- ного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанно- го навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо-комунікативного досвіду особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectфортепіанна підготовкаuk_UA
dc.subjectнауково-методичні підходиuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf180,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.