Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербініна, О. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2021-02-02T07:05:43Z | - |
| dc.date.available | 2021-02-02T07:05:43Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881 | - |
| dc.description.abstract | У статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вче- них-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музич- ного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанно- го навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо-комунікативного досвіду особистості. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
| dc.subject | фортепіанна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | науково-методичні підходи | uk_UA |
| dc.title | ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 25.pdf | 180,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.