Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, В. І.-
dc.date.accessioned2021-02-02T07:20:23Z-
dc.date.available2021-02-02T07:20:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1890-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукової літератури та результатів дослідження висвітлено аспекти творчої самореалізації студентів-хореографів та її зна- чення як фундаментальної цінності в системі навчання та виховання. Увага акцентується на розвитку й реалізації здібностей студентів у процесі твoрчої діяльності, поступовому особистісному зростанні (кар’єрні устремління), само- освіті, розвитку внутрішнього потенціалу і прагненню до максимально повної самореалізації своїх можливостей у майбутньому. Розкривається сутність та значення навчального процесу як вагомого чинника формування творчої особи- стості майбутнього вчителя хореографії. Визначено основні підходи щодо вивчення феномену самореалізації та подано їх основні характеристики. Комп- лексний підхід до розвитку творчої діяльності студентів являє собою цілісну систему діалектично взаємозалежних науково-педагогічних принципів, методів і засобів виховання їхньої творчої активності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамоствердженняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.titleТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf207,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.