Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В. В.-
dc.date.accessioned2021-02-02T07:50:43Z-
dc.date.available2021-02-02T07:50:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано категорію "досвід" та означено види досвіду, які стали предметом наукових досліджень у галузі мистецької педагогіки; представлено наукові дані з питань філософії, психології та музичної педагогіки як основи формування музично-виконавського досвіду; розглянуто феномен музично- виконавського досвіду в контексті фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва та обґрунтовано його значущість для майбутньої музично-педагогічної діяльності. Визначено пріоритетність інструментально-виконавських дисциплін у форму- ванні музично-виконавського досвіду та їх спрямованість на оволодіння студен- том різними видами музично-виконавської практики – вокальної, інструменталь- ної, диригентської. Обґрунтовано передумови формування музично-виконавського досвіду майбут- нього вчителя музичного мистецтва у процесі навчання: розвиток аналітич- ного мислення й мотивації до музично-виконавської діяльності; систематичне поповнення музичного репертуару; розкриття індивідуально-особистісних якос- тей; накопичення музичних вражень та концертної практики тощо. Сформульовано зміст музично-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва, який охоплює: навички читання нот з аркуша і транспо- нування; уміння грати в ансамблі й акомпанувати; сформованість виконавської техніки, яка дозволяє вільно володіти інструментом, голосом, диригентським жестом; упевненість, художній смак, артистичність, психологічна готовність до публічного виконання музичних творів; уміння втілювати художній образ тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectпсихологічний досвідuk_UA
dc.subjectфаховий досвідuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf204,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.