Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукашова, Н. І.-
dc.contributor.authorБілодід, І. М.-
dc.date.accessioned2021-02-08T12:24:21Z-
dc.date.available2021-02-08T12:24:21Z-
dc.date.created2020
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1912-
dc.description.abstractУ статті розглянуто науково-теоретичні засади використання педагогічного проєктування як інноваційної технології експериментально-методичної підго-товки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти. Висвітлено сутність понять "проєктна діяльність", "педагогічне проєктування", "педагогічний про-єкт"; окреслено структуру педагогічного проєктування, спрямованого на розробку моделі проєкта освітньої діяльності. Демонстраційні досліди розгляда-ються як вид педагогічного проєкту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічне проєктуванняuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf508,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.