Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1914Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Черненко, Т. В. | - | 
| dc.contributor.author | Цимбалюк, А. О. | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-02-08T12:27:59Z | - | 
| dc.date.available | 2021-02-08T12:27:59Z | - | 
| dc.date.created | 2020 | |
| dc.date.issued | 2020 | - | 
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1914 | - | 
| dc.description.abstract | У даній статті проведено теоретичний аналіз використання засобів арт-терапії у реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем у сучасній психо-лого-педагогічній літературі. Наукове дослідження розкриває особливості впливу арт-терапії на психолого-педагогічну реабілітацію дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем, ефективність застосування арт-терапії в реабілітації дітей зазначеної категорії. Зазначаємо, що застосу-вання арт-терапії призводить до більш ефективного відновлення коорди-наційних здібностей, дрібної моторики, сприяє поліпшенню психоемоційного статусу дітей з дитячим церебральним паралічем. | uk_UA | 
| dc.language.iso | uk | uk_UA | 
| dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA | 
| dc.subject | арт-терапія | uk_UA | 
| dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA | 
| dc.subject | реабілітація | uk_UA | 
| dc.title | АРТ-ТЕРАПІЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ | uk_UA | 
| dc.type | Article | uk_UA | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 14.pdf | 481,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

