Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонова, А. В.-
dc.date.accessioned2021-02-08T12:29:12Z-
dc.date.available2021-02-08T12:29:12Z-
dc.date.created2020
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1915-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретико-методичні аспекти організації експерименту-вання дітей дошкільного віку. В роботі представлено характеристику поняття "експериментальна діяльність" у контексті педагогічних і психологічних дослі-джень, названо компоненти експериментального мислення, виокремлено умови успішного експериментування. Розглянуті основні положення дозволили сфор-мулювати висновки щодо ефективності організації експериментальної діяль-ності у закладах дошкільної освіти. У статті представлено психолого-фізіологічні особливості дітей як необхідна умова для успішної організації експериментальної діяльності. Експерименту-вання як вид діяльності має свою структуру, яку схарактеризовано в матеріалі статті. Також у роботі представлена послідовність дитячого експеримен-тування, що має певну логіку побудови. Значна увага у статті пересвячена специфіці організації та проведення занять-експериментування: розкрито та детально охарактеризовано їх струк-турні елементи. У процесі організації експериментальної діяльності дітей велике значення має наявність у закладах дошкільної освіти спеціально організованого куточка для забезпечення необхідними матеріалами. У статті представлено детальний опис такого наповнення куточка експериментальної діяльності: охарактери-зовано основні завдання куточка, виділені компоненти, описано матеріали для наповнення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectекспериментальна діяльністьuk_UA
dc.subjectекспериментальне мисленняuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf390,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.