Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, К. О.-
dc.date.accessioned2021-03-09T08:12:37Z-
dc.date.available2021-03-09T08:12:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1986-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу сутності понять "відповідальність" та "відпові- дальна поведінка" обґрунтовано вибір критеріїв ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей. Окреслені й охарактеризовані компоненти відпо- відальної поведінки у старших дошкільників: когнітивний, емоційно-мотивацій- ний, поведінковий. Відповідно до компонентів визначені критерії оцінки вказаної поведінки: знання та розуміння норм моральної і відповідальної поведінки, особливості розвитку уваги, готовність до дотримання моральних норм та відповідальної поведінки, ставлення до своїх обов’язків та дотримання обіцянок, прояви відповідальності у поведінці і діяльності, здатність до саморегуляції поведінки. Проаналізовані погляди науковців щодо вияву відповідальної поведінки дітей 6–7 років та розроблені показники сформованості такої поведінки в означеної категорії дітей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectвідповідальна поведінка старших дошкільниківuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.titleВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК КРИТЕРІЙ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПОВЕДІНКОВИХ ВІДХИЛЕНЬ У ДІТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf240,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.