Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроценко, І. І.-
dc.date.accessioned2021-08-06T06:37:31Z-
dc.date.available2021-08-06T06:37:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2062-
dc.description.abstractУ статті у процесі аналізу філософської, науково-педагогічної літератури виявлено вимоги Нової української школи до професійної підготовки вчителя, а саме: формування педагога нового типу, необхідність мати добру професійну підготовку, яка залежить від певних якостей особистості, володіти якостями (володіти організаторськими здібностями, бути всебічно розвинутим, володіти оптимізмом, мати любов до життя, розвивати чуйність, гуманно ставитися до людей та творчо мислити). З’ясовано, що сучасний учитель має постійно працювати над собою, швидко вчитися, опановувати нові технології, миттєво змінюватися, щоб відповідати швидкоплинним вимогам суспільства. Він поступово перестає бути джерелом знань, а має навчити молоде покоління організовувати процес засвоєння знань Мета дослідження полягала у визначенні професійних компетентностей майбутніх учителів Нової української школи під час проходження педагогічної практики. Дослідження здійснювалося у міждисциплінарному просторі гумані- тарних дисциплін. Для досягнення поставленої мети було застосовано теоре- тичні методи дослідження – загальнонаукові: аналіз, синтез, класифікація, зіставлення, порівняння та узагальнення; конкретнонаукові: вивчення норма- тивно-правових документів щодо підготовки педагогічних кадрів, терміноло- гічний аналіз науково-педагогічної літератури для порівняння різних підходів до розв’язання проблеми дослідження, системно-структурний метод для з’ясуван- ня взаємозв’язку та взаємодії структурних елементів педагогічної практики. В результаті з’ясовано, що до основних професійних компетентностей май- бутніх учителів, що формуються у процесі проходження педагогічної практики, належать: здійснення перспективного і поточного планування змісту усіх видів роботи; визначення і реалізація у взаємозв'язку розвиваючих та виховних завдань, використання різноманітних прийомів психолого-педагогічної дії з ура- хуванням індивідуальних особливостей дітей; обґрунтований вибір і застосу- вання методів, форм і прийомів під час проведення занять. Уперше виявлено, що професійна підготовка майбутнього вчителя Нової української школи повинна бути націлена на формування умінь самостійно вчитися, самовдоскона- люватися, адже від нього чекають професіоналізму в діяльності, відповідаль- ного та творчого ставлення до своєї праці. Саме в процесі практики вияв- ляються суперечності між наявним і необхідним запасом знань, що виступає рушійним чинником безперервної самоосвіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf227,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.