Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Н. І.-
dc.date.accessioned2021-08-18T07:53:31Z-
dc.date.available2021-08-18T07:53:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2116-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано особливості змісту, структури та засобів об’єкти- вації концепту «війна» в межах однойменного поля. Аналіз імені концепту «війна» виявив його складну художньо вмотивовану семантичну струк- туру. Смислове наповнення структури концепту «війна», ідентифіковане на основі статей лексикографічних праць, у статті визначено базовим. Ядро концепту становить семантична сфера його імені. У кіноповісті основним мовним об’єктиватором аналізованого концепту є негативно маркована лексична одиниця «війна». Її семантична структура змодельо- вана на основі художньо мотивованих індивідуально-авторських компо- нентів, які належать до безпосередніх об’єктиваторів ядерного кон- цепту. Специфіку лексико-семантичного поля концепту «війна» вбачаємо в тому, що до нього може входити значна кількість контекстуально актуалізованих лексичних одиниць, які відображають найрізноманітніші негативні риси війни – «кривавої божевільної туманності» (О. Довженко). Ключові слова: війна, концепт, субконцепт, лексико-семантичне поле, об’єктивація, ядро, навколоядерна зона, периферійна зона, О. Довженко.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.titleСпецифіка лексико-семантичного поля концепту «війна» в кіноповісті О. Довженка «Україна в огні»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 102 (2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf343,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.