Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В. В.-
dc.date.accessioned2021-10-19T07:14:52Z-
dc.date.available2021-10-19T07:14:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc374.036:78.071.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2165-
dc.description.abstractстатті проаналізовано проблему організації освітнього процесу у мистецьких школах хореографічного спрямування; розглянуто феномен музичного вико- навства в контексті фахової підготовки учня-хореографа та проаналізовано організацію навчального процесу на прикладі Ніжинської дитячої хореографічної школи. Обґрунтовано значущість музичного виконавства для розвитку худож- ньо-творчих здібностей учнів. Музичне виконавство в статті визначається як важливий і необхідний компонент для виховання учня-хореографа у закладах початкової мистецької освіти. Підкреслено роль музичного виховання учнів-хореографів для поглиблення їх розуміння художньо-емоційного змісту танців, наголошено на важливості інтеграції навчальних дисциплін у мистецькій школі та їх спрямуванні на форму- вання в учнів комплексу фахових компетентностей. Виокремлено педагогічні проблеми, які виникають в освітньому процесі, та виз- начено шляхи їх подолання у процесі навчання учнів-хореографів гри на музичному інструменті. Сформульовано педагогічні чинники, які сприятимуть комплексному розвитку особистості учня-хореографа, а саме: дотримання в освітньому процесі прин- ципів, необхідних для організації музичного навчання; створення у класі музичного інструмента необхідного художньо-творчого середовища; різнобічна й система- тична підтримка учня у процесі навчання музики. Підкреслено необхідність цілеспрямованого педагогічного керування процесом оволодіння учнем способами активності в емоційно-вольовій, музично-техно- логічній та моторній сферах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectпочаткова мистецька освітаuk_UA
dc.subjectхореографічне мистецтвоuk_UA
dc.subjectмузичне виконавствоuk_UA
dc.titleМУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК КОМПОНЕНТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ХОРЕОГРАФІЧНІЙ ШКОЛІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf227,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.