Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В. М.-
dc.date.accessioned2021-10-27T07:43:49Z-
dc.date.available2021-10-27T07:43:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc811.161.2’373.611-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2191-
dc.description.abstractРеалізація комунікативно-прагматичної мети рекламних повідомлень дося- гається використанням різноманітних мовних засобів, з-поміж яких по- мітне місце займають оказіональні лексеми, утворені як узуальними, так і нетиповими способами словотворення. Одним із продуктивних неузуаль- них способів творення оказіональних лексем в українських рекламних текс- тах є графодеривація, тобто використання нетипових графічних засобів у процесах оказіональної деривації, на якій закцентована увага у нашій стат- ті. Доведено, що графодеривація – своєрідна «мовна гра» на графічному рівні – один із багатьох елементів маніпулятивного впливу реклами на реципієнта. Графодеривація в аналізованих рекламних текстах репрезен- тована низкою різновидів, з-поміж яких найпродуктивнішими виявились капіталізація, графогібридизація, поліграфіксація. З’ясовано також функції та призначення графодериватів у рекламних текстах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectграфіксаціяuk_UA
dc.subjectграфодериват,uk_UA
dc.subjectкапіталізаціяuk_UA
dc.titleГрафодеривація в українських рекламних текстахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 103 (2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf231,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.